Dag 3. Abrupt einde van onze trip.

25 september 2021 - Bad Kissingen, Duitsland

Na een gezellige middag en avond in Bad kissingen veranderde alles. Even na middernacht kreeg Reint hevige pijnscheuten in zijn rug. De hele nacht ging het af en aan met de pijn en bij elke opwelling moest hij overgeven van de pijn. Vroeg in de ochtend bij de receptie gevraagd om een huisarts, maar die werken pas na 9 uur. Dan moest er maar een ambulance komen. Reint werd direct in de ambulance geschoven en naar het ziekenhuis gebracht. Nu zitten we gelukkig in Bad kissingen en een betere plek om in het ziekenhuis te belanden is er niet. Na wat onderzoeken was het al snel duidelijk dat het om nierstenen ging. De echo was niet heel duidelijk en toen moest hij maar door de CT. Hier was op te zien dat het steentje de nier al had verlaten. Reint stond al op het punt om weg te gaan, want de pijn viel wel mee, maar de dokter dacht daar toch anders over. Het leek hem beter om hem in ieder geval tot maandag in het ziekenhuis te houden. Dit was dus even een domper. Gelukkig is het personeel in het hotel zeer behulpzaam en helpt mij aan alle kanten.

Zo gauw het mogelijk is gaan we naar huis

1. Ria:
    25 september 2021
    Weten we alles van.Albert kwam ook handen en voeten door de kamer van de pijn.. Blij dat ze wel weten nu dat het om nierstenen gaat..en gelukkig het steentje een weg heeft gevonden..Reint van harte beterschap en je bent in goede handen. .En Monique die verveelt zich niet zo gauw..groetjes 😘
  2. Janette Bakker:
    25 september 2021
    Ach jee, maar gelukkig hulp dichtbij, en dat de steen zijn eigen weg is gegaan, hopelijk gaat het snel beter met Reint, en zit jij gelukkig in een goed hotel en dichtbij Reint.
    Sterkte en beterschap 😘😘
  3. Gladys:
    25 september 2021
    Nou jeetje zeg! Richard weet precies hoe en wat je voelt Reint.
    Beterschap en sterkte daar!!
  4. Trees Tepper:
    25 september 2021
    hier hetzelfde verhaal,,,wat een pijn hé Reint? Gelukkig dat je geholpen bent...Veel beterschap!
  5. Anna:
    25 september 2021
    Och jee wat een toestand ja, en dat dan toevallig op jullie vakantie zeg.balen dat ie nog in het ziekenhuis moet blijven.maar gelukkig duidelijk wat het was, pfff, heel veel sterkte daar, en hopelijk gaat de terug reis wel lukken
  6. Tally:
    25 september 2021
    Ach wat vervelend! Fijn dat de steen zijn weg naar buiten zelf heeft gevonden....maar wat extra conrole is niet verkeerd. Hij wordt vast goed verzorgd in jullie zo geliefde BK!
    Sterkte en volgende week een veilige terugreis gewenst😘